Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.

2. Повернути товар належної якості.

3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;

2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;

3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем, на банківську картку або готівкою в залежності від того як здійснювалась оплата.

У разі винекнення запитань щодо повернення та обміну, звертайтеся за номером +38 050 438 48 00

Важливо:

Справжні кольори товару можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольоропередачі Вашого монітору.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у  присутності кур’єра або співробітника відділення Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар при отриманні, в випадку якщо він Вам не підходить, відмовитися.