Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту.
Як і коли я отримаю свої гроші?
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем, на банківську картку або готівкою в залежності від того як здійснювалась оплата.
У разі винекнення запитань щодо повернення та обміну, звертайтеся за номером +38 050 438 48 00
Важливо:
Справжні кольори товару можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольоропередачі Вашого монітору.
При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур’єра або співробітника відділення Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар при отриманні, в випадку якщо він Вам не підходить, відмовитися.